happy ! nationella..

*typ sov bort halva dagen i skolan igår ''måndag''. va sjukt slut.
umgådes senare med fillelojsan och det blev väldans trevligt.
somnade innan 22.

skön sömn i natt! jihow.
åkte till skolan vid åtta. KUL! Nationella i svenska.
gick väll rätt bra, men sjukt krångliga frågor.
på lunchen träffa jag och madde, lillien och stefan :)
dom skulle gå och sola. och stefan va så söt så han bjussa på en solning.
kan ju bara säga att jag knappt kan sitta på min rumpa nu, aj va ont jag har!
iallafall, gick till baka till skolan, och gick sedan hem till min mor!
bra träning bra träning!!!
nu är jag så trött, ska ducha och sen lägga mej i sängen och glo tv!
godnatt


hoppasintehoppasintehoppasinte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0