all hearts day

vaknar upp med att man är törstig och hela huvudet bultar.
ett bra bevis att man inte var stabil dagen innan.
fast det va det värt, för hade väldigt kul igår :)
va i irsta hos perra från typ 5 till halv 9- 9.
sen gick vi till någon lokal. haha
väldigt tråkigt i början men sen kom det igång (;
kom hem väldigt tidigt, och sov som en kung!

nu har jag precis ätit frukost och ska snart ducha och så.
för att sen gå till fialia (: sen blire bio. följ med vettja!
nu har jag lite bråttom puss,skriver sen.

ducha och så, gick in till bjurhovda,
tog bussen med fia och träffa simon gibbie lillen & tony.
vi gick på bio, i taket lyser stjärnorna.
va riktigt bra, skratta mej igenom filmen
men på slutet kom det lite tårar också
att jag alltid ska vara så kännslig till filmer!
men haha jag va iallafall inte värst,
efter filmen tog jag fia och tony bussen till hökåsen.
gick hem till tony och lagade middag och bara myste !
senare kom gibbie simon och amir och det blev lite full frys (;
sov hos tony, tack för en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0