slutet

sommar lovet börjar närma sitt slut..
på fredag tar jag steget till en ny skola med nya människor.
visst ska det bli roligt och så men om jag får säga så här så skulle jag göra mycket för att få gå kvar på skiljebo.
men man får dock inte alltid som man vill.

har inte skrivit på ett tag så ska väll ta och berätta att utflykten ut i vildmarken va verkligen superduper kul
dock så regnade det men vi tände en stor brasa, slog upp tältet drack öl och sjöng och hade allmänt mysigt!

kan ju också berätta att våran kära vän berzan kolanc har lämnat oss.
så otroligt hemsk och läskigt.
jag skulle nämligen vart med honom just den kvällen men hade annat för mig så jag sa att vi ses imorgon istället..
men så blev det inte. fick telefonsamtal klockan 3 på natten om vad som hade hänt.
det tog hårt. blev inte mycket sömn den natten.
dagen därpå åkte jag till bjurhovda, köpte blommor och gick dit han bodde.
blev ett jobbigt möte.

berzan var alltid glad och ställde upp i alla lägen.
det känns så jobbigt att du är borta.
vi alla saknar dig och tänker på dig.
du lever kvar!
rest in peace (f) <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0